Äntligen blogg!

Standard

Hej och välkommen till min blogg! Äntligen har jag fått ändan ur och fått igång en alldeles egen blogg. Sjutusen år efter alla andra, kanske sist i världen? 😉 Men ni vet, man vill ju inte göra det alla andra gör, när de gör det… Inte coolt. Plus att man måste ju avvakta och se om det är nåt att ha. Man åker ju inte den nya berg- och dalbanan innan några andra testat först… ? 😉 Haha.

Det känns som att det kanske mest är folk som redan känner mig som kommer läsa denna blogg men man kan ju alltid hoppas på fler.. 🙂 Det är inte en ny fjortisblogg i alla fall (hemskt vore det väl det från en 25-årig gamling) så jag hoppas nå en annan publik. Kanske de som uppskattar en lite mognare blogg med inslag av politiska åsikter och rättstavade och välskrivna inlägg…  😉 Självklart kommer bloggen också innehålla vardagsliv, kläder och sjuk humor, annars vore den ju inte min..

Det är fritt att ställa frågor och kommentera gärna! Hoppas vi ses!

Kram // Ling-Ling

3 responses »

  1. Pingback: Grattis! « En Ling-Ling värld

Kommentera

