VFU och lite shopping

Standard

Just nu har jag min första VFU (praktik) på en skola i mitt område. Nån kilometer från mitt hem, nice på morgonen… 🙂 Det är kul och intressant, lite som att jobba igen, och barnen gillar mig, yay! 🙂 Ibland är det lite jobbigt så klart, som idag som var en lite tyngre dag. Kan inte skriva varför p.g.a. tystnadsplikten men ibland är det så när man jobbar med människor…

Efter jobbet åkte jag till Skärholmen och bl.a. så fick det här följa med hem.

DSCN2885Paraply från Lagerhouse

Hittade ”drömmössan” (stickad, lite längre, med sidenrosett) på H&M i princip alla färger förutom grått som jag är ute efter.. Hmmm… Får leta vidare.

Ja, det var min intressanta dag, haha… Ha en fin kväll!

”Kram på’re!” (Farbror Barbro, Nile city…) 😉

2 responses »

Kommentera

