Trött Torsdag

Standard

Hej hej, trött dag idag… blä. Sviiiiinkallt är det också, vill inte ha höst! Men men, inget att göra åt saken…

Jag ska gå och lägga mig om typ en timme för imorgon ska jag börja 6.30, ska vara med vid öppningen av fritids. Går väl upp vid 6, på med kläder och iväg… Smink och frukost är bara att glömma sådär tidigt, haha. Men imorgon är det ju fredag i alla fall! Yay! Helgplanerna än så länge är sovmorgon, städa lite, gå ut med katterna och kanske leta efter någon av alla de saker som behövs i hemmet. Har inte ens lampor i alla rum än, haha, dåligt.

Fick förresten tillbaka vår tv-box idag. Den har varit ur funktion lääänge men när vi väl fick skicka in den gick det snabbt. Vi fick tillbaka samma och allt inspelat var kvar. 🙂 Så nu slipper vi titta på pensionärs-tv (svt + 4:an)… Nästan blivit avvand från tv-tittande, men det är bara att kasta sig in och vänja sig igen, haha! 🙂

Nä, nu räcker det för idag. Kram på’re!

6 responses »

  1. Visst är det tråkigt med höst! I alla fall den där sena blöta hösten sen när alla träden är nakna!
    Fy fan för att börja jobba 6.30…jag börjar 7.30 och det är illa nog! Hoppas öppningen av fritids gick bra…
    Vi har varit utan kanaler enda sen i somras men jag märkte inget! =P Jag tittar nämligen inte på TV…jo, nån Mythbusters då och då men det är allt…
    Trevlig helg på dig!

  2. Jaa, den är ju på väg nu.. 😦
    Ja, halvt död imorse, tur att det är nära dit i alla fall. 🙂 Ja, det var lugnt.
    Oj, det är ju bra. Jag gillar tv jag.. 😉 Haha.
    Ok, nice, jag kan lägga till dig om du vill? Vad vill du ”heta”? Bloggnamnet eller?
    Trevlig helg!

  3. Du kan välja om du vill skriva ”Tyler, Quentin och Matte” eller om du typ bara vill skriva ”Sussis blogg”…mig spelar ingen roll! =D Jag skrev ”Ling-Ling: Angelinas blogg om sin vardag” hos mig!

Kommentera

