Hej igen!

Standard

Innan jag skaffade blogg trodde jag att jag skulle skriva varje dag och ha mycket att säga… Hmm.. 😉 Inte blivit nåt på ett tag. Det har varit mycket med skolan och så och så tror jag att jag inte fallit in i rutinen med blogg. Ladda över bilder ofta och så. Har haft saker att blogga om men skjutit upp det och då har det inte blivit av. Trodde väl också jag skulle göra reklam genom att kommentera på en massa ställen o.s.v. och skaffa massa läsare men sånt tar tid alltså, inte blivit så mycket heller.. Jaja, nu är jag här igen.. 🙂

Helgen var jättetrevlig. 🙂 Var på vegomässan och käkade jättegod vegoburgare som två kompisar var med och fixade ( undergroundburgers.com ). De bodde hos oss under helgen så det blev en massa sällskapande och spel också. 🙂

Och igår var det lite adventsfika här hemma med Carro och Leo. Myyyysigt 🙂

Gänget

Glögg, hembakade lussekatter, specialdesignade och vanliga pepparkakor 🙂

Har fått upp julstjärnorna och såklart adventsljusstaken. Vi ska inte ha gran i år p.g.a. att katterna fortfarande är så små och busiga…Men hyacinter ska införskaffas och jag har en chokladkalender och en chokladtomte.. 😉 Är nog ganska traditionell när det gäller julen, vissa saker ska finnas.. 🙂

I köket

I vardagsrummet

Staken

Har också börjat med julkorten såklart.. 🙂 Så kul och mysigt. 🙂 Kanske visar ett exempel här… Har köpt en del julklappar idag också, började nästan bli stressad… Men nu ser det ut att ordna sig. 🙂

Kram på’re!

3 responses »

  1. hyacinter är inte alltid att rekommendera i samband med katter :/ De luktar för starkt. Vissa aktter blir sura och pissar på blommorna då 😛 Eller så gör de som Arwen och kloar sönder dem, det var dock inte hyacint men nån annan blomma 😛

  2. Haha ojdå. Ska försöka iallafall, kissa låter extremt.. Våra katter verkar inte ha nåt luktsinne, de reagerar inte på ättika, citrus och sånt de inte ska gilla.

Kommentera

