Nostalgi…

Standard

Hmm, lite pinsamt men jag har fått en liten hang-up på Buffy the vampire slayer… :/ Sett några avsnitt, det går tydligen i repris nu.. Tycker Spike är så jävla cool, så ska en vampyr se ut och vara… Twilightkillen aint got nothing on him! 😉 Haha. Liten anekdot bara.. 😉

Idag har pluggandet gått ganska bra faktiskt, tycker alltid att det är jobbigt när jag ska läsa hemma. Men jag måste fixa det här, bara göra det och klara det, så jag blir det jag vill bli. Nästa termin ska jag börja med fritidspedagogkurserna, vilka jag tror blir roligare, så jag måste hålla ut..

Kram på´re!

3 responses »

  1. Jag hade också en Buffy-period och blev helt såld på Spike! Avsyr Angel – träigare tråkigare får man leta efter – men SPIKE – Yeah Baby! =D
    Hoppas nästa termin blir bättre – det är ju tack och lov inte så mycket kvar av denna! =D

  2. Jag såg det inte så mycket när det gick första gången… Men det jag sett av Angel… njä.. Inte hett. Håller med dig – yeah baby är precis rätt ord! 😉
    Ja, det tror jag nog.. nångång måste det bli bra. 🙂 Både positivt och negativt med lite kvar, måste hinna klart det man ska också hahaha…

Kommentera

