Vaccin och julkort

Standard

Vaccinerade mig mot svininfluensan idag efter mycket om och men. Har inte tid att bli sjuk, vill inte missa i skolan och så. Får hoppas att man inte blir sjuk av vaccinet bara.. 😉 Haha. Händerna skakade när jag satt i väntrummet, min sprut-/nålrädsla verkar bli värre och värre. Men bara jag inte tittar när det händer så är det lugnt. Kändes knappt heller. 🙂

Igår postade jag alla julkort. Så var det klart för den här gången, lite tråkigt, gillar att pyssla ihop dem.. Men man måste ju sluta nångång och skicka dem haha.

Högen med julpost

Här är några exempel, blev väldigt nöjd. Kul att man kan komma på nya saker varje år. Än har inte kreativiteten sinat hihi. Trodde först det skulle bli svårt i år och saknade inspiration men sen ändrades det.. 🙂

En vecka kvar till jul nu.. Mysigt. 🙂

Kram på’re!

3 responses »

Kommentera

