Bra helg, bra liv

Standard

Helgen blev trevlig. 🙂 Vi var på Nordiska Museets utställning om tvättstugan. De hade bl.a. en massa arga lappar som folk satt upp i sina tvättstugor.. Sjukt kul och lite skrämmande, folk bär mycket ilska inom sig.. Upprördheten stod liksom inte i proportion till ”oförätten”. Folk som hade snott tvättmedel eller tvättid hotades med allt från kiss i tvätten till våld. Knasigt.

Sen blev det lite shopping också, hittade ingen kudde jag gillade men väl stövlarna! Yay! 🙂 Mycket nöjd.

Sköna, praktiska och snygga!

Det är fortfarande bra i skolan också. Känner mig engagerad och det är roligt. 🙂 Läser om och jobbar med genus just nu, viktiga grejer…

Stor kram på’re!

4 responses »

  1. Tvättstugelappar kan vara väldigt roliga/elaka…har skrivit några själv! =P Fast jag är jo för sig väldigt trevlig på mina…nästan för trevlig… =D

  2. Ling-ling! Jag hoppas att du inte har stövlarna på dig idag, för det ska jag ha 😛 haha
    ”Jag vill ha tillbaka mina svarta kalsonger med hål i grenen”
    Kraam

Kommentera

