Post-Påsk

Standard

Hej hej igen! Långhelgen har varit skön men gått fort. Som vanligt. Känner mig utvilad och avslappnad i alla fall. 🙂 Blev inte så mycket pluggande och jag har ätit jävligt mycket godis känns det som… Men hey, är det påsk så är det. 😉

I Eskilstuna blev det god mat, familjehäng och övernattning. Tittade bland annat på gamla foton och satt ute i solen utan jacka. Mmm, skönt. Men idag vaknade vi till snöfall. Vafan, liksom. Trodde vi hade en deal här. Som tur var har det mesta smält bort redan. Jaja, det går ju åt rätt håll i alla fall. Känns som mycket gör det just nu, har många bra saker på gång. Våren är här / på väg, vi ska till Istanbul, det är lugnt / går bra i skolan, har roliga, trevliga klasskompisar (och imorgon ska jag ut på min första studentgrej!) och så vidare. Känns som livet går åt rätt håll helt enkelt. 🙂 Nice.

Kram på’re!

7 responses »

  1. Vi ska jobba med det Nicklas jobbar med i vanliga fall, ska stå på motormässan i Göteborg 🙂 Och jag blir projektanställd bara över de fyra dagarna. Resan dit och hotell betalt 🙂

  2. Angående företaget så kommer jag bli fotograf med enskild firma. 🙂 Alltid en start liksom. Sen får jag utvecklas därifrån 🙂

    Hur mår du idag? 🙂

Kommentera

