Grattis Esther!

Standard

Idag fyller Esther 1 år! Ojojoj, vad tiden går fort.. Den stora dagen firades med lite kattgodis. Och på fredag är det Ediths tur att bli vuxen katt. Tänkte passa på och visa några bilder jag hittade för ett litet tag sen. Eller jag tog några bilder och letade sen upp några matchande äldre bilder.. Scrolla neråt långsamt.. 🙂

När Esther var liten sov hon på skrivbordet…

Det gör hon fortfarande…

I somras fick det plats två katter i stolen…

Det gör det inte längre…


Och det här är Esther för ungefär ett år sen, när hon var en vecka… (Detta är bilden från annonsen på Blocket där vi hittade henne.)


Så söt hon var (och är) min lilla gosing! =) Sån tur vi hade som såg annonsen, var de första som ringde och fick komma och titta och till slut ta med henne hem! Kan inte tänka mig livet utan henne (eller Edith). 🙂

Nej nu är det slutbabblat om mina katter.. 😉

Kram på’re!


Kommentera

