Förra helgen…

Standard

…var vi på champagne- och bakelsefest hos MoF i Linköping och jag har varit däckad sen dess. Inte av champagne dock, utan av en rejäl förkylning. Såå tråkigt att bara ligga hemma och inte kunna göra nåt. Den här helgen har det dock börjat släppa. 🙂 Har en del att skriva så därför tänkte jag dela upp det i några inlägg istället för att göra ett megainlägg. Vi börjar med MoF:s fest förra helgen. Det var riktigt roligt och annorlunda med massa champagne, bakelser, ballonger överallt och människor klädda i masker.

Dryck

”Smörgåsbord” 😉

Fredrik åt cupcake och Malin var glad.

Malin fortsatte vara glad och Martin hängde på.

Jag hade egenstylad mask, väldigt rolig att göra! 🙂

Det fanns bakverk lite överallt.

John och Madde myste i ballongpoolen.

Det fanns även ett ”bollhav”! 🙂

Jag ser nu att jag inte lyckats fota någon med sin mask på… 😉 Men de hade det, jag var inte ensam, haha! En riktigt kul (och god) temafest var det i alla fall! 🙂

4 responses »

Kommentera

