Helgen som gick

Standard

I fredags fick vi fint besök från Eskilstuna i form av Jocke och Richard. Senare anslöt även Jesper, Leo och Carro. Temat för kvällen var mexikanskt. Martin lagade en massa ”autentisk” mexikansk mat, inte texmex alltså, och det hela ackompanjerades av mexikansk Mariachimusik.

Det bjöds på Margarita för den som ville.


Jocke och Richard spontanpysslade ihop hattar till alla. (Jag tror de var ute efter en sombrero, men det tog en annan vändning…)


Hela gänget till bords.


Gruppbild med hattarna. Vet inte vad vi ser ut som, en förskolegrupp eller ett gäng från nåt gruppboende… 😉 Den får vi bjuda på killar och tjejer… 🙂


(Förresten, Sussi, sista bilden är tagen med självutlösare. Har lärt mig den nu, tack Jocke, så nu slipper Martin besväras när jag vill ha ”dagens klädsel”-bilder!) 🙂

En väldigt trevlig och rolig Valborg var det och en aning icke-traditionell skulle jag nog säga.. 😉

7 responses »

  1. Jag skulle nog välja gruppboende…men det gör att jag önskar att jag hade varit där! Själv satt jag hemma helt solo och hade fruktansvärt tråkigt hela valborg…ja, hela helgen faktiskt! Kul att du lärt dig självutlösarn! Kan vara bra och ha! Men jag kan säga dig att det är svårt att ta ”dagens klädsel”-bilder med det också om man inte har stativ…jag har försökt…

  2. Nä, vad tråkigt 😦 Om vi vetat det kunde Jocke och Richard plockat upp dig och tagit med dig hit!
    Ok, hade kameran på en bokhylla och det gick ju bra, men vi får väl se. Kanske Martin åker på det igen då.. haha.

  3. Den där Richard är jag lite rädd för efter den hemska upplevelsen i extrarummet haha 😀 Men Jocke är ju en snäll prick så nästa gång åker jag med!

  4. Pingback: Dags igen… « En Ling-Ling värld

Kommentera

