Idag

Standard

Så, äntligen framme i ”nutid”. 😉 Idag har det inte hänt så mycket förutom att vi varit ute på en liten shoppingrunda i Skärholmen. Detta blev resultatet:

Jag har köpt en resväska! Nu är jag redo att åka till Istanbul! (Eller, ja, den ska ju packas och så…) 😉

Köpte en ask också, av ingen annan orsak än att den var så fin (ni märker att jag gillar turkost va?) 🙂 Man kan ju ha små grejer i den och så passar den med färgerna i extrarummet.

Vi köpte även en ny matta till vardagsrummet. Den är väldigt grön… Katterna godkände den direkt som ni ser… 😉

Jag mår mycket bättre idag än jag gjort i veckan, men har en ihållande och jobbig rethosta så jag tror inte det blir nån praktik imorgon heller. Men på tisdag eller onsdag, då får det fan vara slut, måste hinna med en del uppgifter och vill ju vara på praktiken lite till, det är ju sista veckan.. 😦

Kram på’re!

8 responses »

  1. sv: det är sant, men jag vill ju heller inte alltid att alla som jag inte vill ska läsa min blogg får ta del av mitt liv..

    ooh skärholmen, det är nära mig det..

  2. Prickiga askar kan man aldrig ha för många av. Och de går alltid att fylla med saker. Nödvändiga som onödvändiga. Det slog mig nu att jag har två svarta med vita prickar. Kanske ska ta och leta fram dom 🙂 Ses snart?! Det var längesen nu!

  3. Eller hur? 🙂 Ja, gör det, det är fint 🙂
    Ja, det var det, vi får väl se när det blir. Ska ju åka till Istanbul nästnästa vecka men sen är det lugnt..

  4. sv:Mmm valde att skriva det inlägget i varje fall, folk får väl snoka om de vill.. Tänker inte sitta och låsa inlägg eller blogg bara för att det blivit som det blivit i mitt liv..

Kommentera

