Om en vecka…

Standard

är vi i Istanbul! =) Ursäkta om jag tjatar, men det här är ganska stort för mig. Har aldrig varit så långt borta, ska flyga för första gången och se en massa spännande saker. 🙂

Idag har jag varit på praktiken till slut. Var lite jobbigt i början, inte helt pigg och frisk än men det gick. Gjorde en praktikuppgift där man skulle läsa / berätta en saga eller historia och sen skulle barnen skapa något från sagan i valfritt material. Jag läste Astrid Lindgrens ”Allrakäraste syster”. Älskar den, den är så fin. Övningen gick bra och barnen gjorde lite fina saker. Imorgon blir sista dagen, tråkigt men så är det. Lite skönt också att komma tillbaka till skolan och ha egna lektioner där man är elev. Skönt att varva faktiskt. 🙂

Det var allt för idag!

Kram på’re!

2 responses »

  1. Skönt att höra att du är lite piggare i alla fall.

    Riktigt roligt med Istanbul! =D Det är OK att vara spänd och tycka något är roligt! Jag tjöt till av lycka idag när jag fick min nya stämpel… En personlig stämpel med mitt namn och allt… Om man kan glädjas åt de pyttesmå sakerna i livet så måste man ju få glädja sig åt de stora grejerna! =D

  2. Tack 🙂
    Mamma började nästan gråta, hon var iaf tvungen att torka ögonen med en servett. Hur många poäng får man för det? Det var ju någon annans present liksom, det måste ju slå lite högre? 😉

Kommentera

