Äntligen!

Standard

Ja, jag är väl medveten om att det är mer än en vecka sen vi kom hem från Istanbul… Förra veckan var det fullt upp med lektioner och läger med skolan torsdag-fredag (jättekul btw.) I lördags var vi ute och åkte och skaffade växter till balkongen och ett nytt köksbord som kommer levereras samtidigt som soffan, d.v.s. rätt så snart.. 🙂 Tyvärr gick jag också och blev sjuk igår så idag har jag varit helt däckad. Igen! Det är inte klokt, var ju nyss sjuk i två veckor. 😦 Men men, hoppas tillfriskna snabbt så jag inte missar för mycket av skolan och den tid jag ska skriva uppsatsen på.

Istanbul var stort, varmt, storslaget och vackert med galen trafik och väldigt blandad arkitektur, gammalt och nytt, slitet och nytt, rivningshus och lyxhotell, moskéer och ultramoderna byggnader. Då det nästan framkommit hot mot min person om bilder och berättelser från resan sätter jag igång med detta nu, jag tänkte dela upp det i flera inlägg annars blir det väldigt mycket bilder i ett…

One response »

Kommentera

