Sommarlov…?

Standard

Hej hej, blev en liten paus i Istanbulrapporteringen… Har fortsatt vara sjuk samt skrivit min uppsats. Den blev klar i alla fall och nu har jag avslutat andra terminen och därmed ett helt läsår på min utbildning! Tiden går fort… Så nu har jag lite ”sommarlov”. 🙂 Den 14:e juni börjar jag på en sommarkurs som håller på en månad, efter det får vi se, försöker hitta nåt inkomstbringande att göra… Ekonomin är fan en av de allra jobbigaste sakerna med att plugga, särskilt under sommaren då man slutar existera enligt csn…

Ååh, nu är jag så inställd på sommar, så jag hoppas det blir mycket soooool de närmaste… månaderna.. 🙂

Kram på’re!

4 responses »

  1. Visst är det härligt att sommaren snart är här! =D

    Det är sjukt det där med CSN att man typ inte kan jobba på sommaren för då blir man utan studiemedel resten av året! Sjukt! Jag tycker att just sommarloven inte borde räknas in i de 60 tkr man får tjäna på ett år. Jag menar – man pluggar ju inte så varför ska man då inte få jobba? Sjukt! Sjukt! Sjukt!

  2. Den är typ här känns det som 🙂 Vissa dagar i alla fall…
    Jag skulle kunna jobba utan att komma över gränsen, har inget jobb bara.. 😦 De ska ju höja gränsen för vad man får tjäna nästa år tror jag det var, så det blir i princip omöjligt att tjäna för mycket. Så borde det vara, klarar man att jobba också så ska man såklart få behålla det och studiestödet, det är man väl värd då…

  3. Sjön? Nej nej nej 😛
    Poolen i Sahl först, 21-22 grader varm, sen pool hos Nickls syster i Skogstorp 32 grader varm! Det var fasen varmare i vattnet än luften ^^
    Sjön väntar jag med till typ juli tror jag, så den hinner värmas ordentligt 😉

Kommentera

