Slagstaglass och familj

Standard

Igår så åkte vi till Slagstaglass med Sara och käkade – ja, glass..

Jag hugger in på min glass… 😉

Tyvärr tog kamerans batteri slut precis efter dessa bilder, hann inte ens titta på dem.. Därför blev det inga bilder på Martin och Sara, men jag kan intyga att de avnjöt varsin snäcka. 🙂

Sen åkte Martin och jag hem till min familj och hängde lite i solen och snackade. Min äldsta bror var också där och min syster med sambo anslöt så det blev värsta familjeträffen. 🙂 Vi grillade och satt sen på verandan och snackade skit natten lång.. 🙂 Trevlig dag. 🙂

Idag var vi och fikade hos Martins mormor och hade katterna med oss (hon bor jättenära Martins föräldrar.) Edith och Esther tyckte det var jättekul att jaga flugor och smyga omkring bland buskarna och blommorna. 🙂

Nu är vi hemma igen och vi får se vad som väntar i veckan. Martin har semester nu, kul! 🙂 Jag ska skriva klart uppsatsen i sommarkursen sen är jag också helt ledig… 🙂

Kram på’re!

2 responses »

Kommentera

