Skor!

Standard

Igår hittade jag till en riktigt rolig grej genom en annan blogg. Nätbutiken Nelly har en tävling där man ska designa en egen sko och den som får flest röster kommer tillverkas. Jag blev helt fast, det var sjukt kul, testa själva! 🙂 Blev en hel kollektion…eller två… 😉 (Gjorde det inte för att tävla, skickade in tre för skojs skull.) En del tycker jag är lite fulsnygga och inte säkert jag skulle ha på mig alla.. Men det finns ändå nåt jag gillar med dem.. 🙂 Vad tycker ni, har jag en ny karriär på gång? 😉

Lite synd bara att de inte finns på riktigt, blev lite kär i några.. 😉 Inte för att man skulle kunna gå i dem men ändå… 😉 Har nog inte gjort min sista sko än, så det kanske dyker upp fler här om jag tycker jag får till det.. 😉



One response »

Kommentera

