En till helg i Tunan

Standard

I helgen har vi varit i Eskilstuna igen. Martins syster fyllde år idag och hade kalas och så passade vi på att träffa Thomas och Sussi igår, det var länge sen. Vi gick och käkade på Papas tapas, det var gott och mysigt, tyvärr glömde jag ta bilder…

Efteråt gick vi hem till dem och snackade och spelade TP. Mycket kul och trevligt! 🙂

Hela gänget samlat, hund och allt.. 🙂

Sussi fick en skrattattack… 🙂

Och idag var det alltså kalas för Sara. Det blev grillade hamburgare och fika, gott och trevligt det med… 🙂

Nu är vi  alltså hemma igen och redo för en ny vecka… Är lite orolig för vädret, det har varit skitkallt några dar nu.. Jag välkomnar regnet, det behövs, men jag hoppas att sommaren inte är slut än och att det blir mer sol och värme, har inte badat klart för i år! 😉

Kram på’re!

3 responses »

  1. Det var kul att ses! =)

    Hoppas Sara blev nöjd över sin födelesedag! =)

    Det är skitkallt här med idag…det blev långbyxor och fleecetröja när jag gick ut…brrr…

  2. Pingback: Denna helg « Grabbarna & Jag

Kommentera

