Slappa dagar och bio

Standard

Igår hade vi en mysig, slapp dag här hemma, i skydd från regnet. Vi tittade på tv, spelade sällskapsspel och Martin gjorde lite sylt. På kvällen gick vi på bio och såg ”Inception”. Den var riktigt bra. Spännande, tänkvärd och snyggt gjord. 🙂 Fick äntligen köpa godis i en sån praktisk, söt burk på Willys, de har inte funnits när vi vart där förut eller så har vi inte hunnit med det.

Gullig! 🙂

Idag har det väl inte heller hänt så mycket, vi har gått och handlat typ.. 😉 Haha, man måste ta det lite lugnt på semestern… 😉

Imorgon ska jag klippa mig, yay! Behövs verkligen nu, har väldigt slitna toppar, håret känns (och ser ut som) en risbuske. Jaja, liten överdrift kanske, men ni fattar… 😉

Kram på’re!

3 responses »

  1. Jag köper alltid en sån där Willysgodisburk när vi är på Heron även om jag inte köper lösgodis… Jag lägger bara några småfjuttar i botten så att jag ska få en sån burk att lägga det andra godiset jag köper! Inget prassel på bion – Toppen! =D

Kommentera

