En massa hår

Standard

Besökssiffrorna för i förrgår slutade på 95 och igår blev det 80. Kul! 🙂 Får se hur länge detta håller i sig…

Igår var jag ju och klippte håret. Skönt att bli av med slitna toppar och fixa till det lite.

Före och efter:

(Ser ut som två olika personer på de här bilderna? Fast som kanske är släkt, typ. Skumt…)

Inte så stor skillnad, men tillsnyggat och känns mycket bättre utan det slitna. 🙂 Jag har inte färgat håret, det är bara ljuset som är annorlunda. I höst (när jag fått studiebidrag) har jag dock tänkt göra det. Funderar på rött som jag hade för två år sen eller nån varm, djup, brun färg för att fräscha upp det lite.

Jag med rött hår, 2008.

Vad tycks? Ni får rösta.. 😉 Hihi.

 

Kram på’re! 🙂

3 responses »

Kommentera

