Förr i tiden, när jag var ung…

Standard

Här om dagen hittade jag en cdskiva med bilder från fotolektionerna på gymnasiet och från en film som några kompisar gjorde och som  jag och Martin var med i. (Vi gick i samma klass och umgicks i samma gäng då, men var inte tillsammans). Hihi, titta vad unga vi var!

Jag 2002, 18 år (övre bilden) och 2003, 19 år (nedre bilden). En tid då man kanske inte var allt för säker på sig själv i fråga om utseende och annat.. Skönt att det ändrats med åldern. Tycker faktiskt också att jag ser bättre ut nu, har vuxit in i det. 😉 Vissa föds snygga och vissa blommar sent… 🙂

Jäkligt långt hår hade jag dock, hoppas kunna få det igen!

Martin 2003, skulle fylla 19 år. Söt han är, ser ut som 12 typ, haha! 🙂 Sådär minns jag honom inte alls från den tiden…Fast det kanske inte är mycket jag minns alls, haha. 😉 Känns väldigt avlägset, en annan tid, nästan andra vi.

(Alla bilder utom den första är tagna av Sussi.)

4 responses »

Kommentera

