Grillkväll

Standard

Igår var det var varmt och fint så det blev grillning med Leo och Carro på kvällen. Det blev fransk potatissallad, marinerade grillade grönsaker (aubergine, rödlök, paprika) och champinjoner, sallad med avokado, tomat och salladslök, kycklingsspett till köttätarna och halloumi till mig. Jättegott! :)Det enda jag fotade var grönsakerna och svampen innan de grillades, glömde ta med mig kameran ut. Men ni kanske får en bild av hur gott det var.. 🙂

Så, nu blev det en matblogg av det här helt plötsligt! 😉

Tyvärr hade myggorna middagstid samtidigt som vi så nu har man en massa färska myggbett över hela fötterna.. Iiihhh., kliar… 😦 Förutom det så var det väldigt trevligt! 🙂

6 responses »

    • Aah, visst är det jobbigt!?
      Tack (eller nåt, knappast jag som gjort det). Var så trött på den gamla, har tänkt byta ett tag. Så upptäckte jag idag att man kunde ha allt jag hade i gamla temat i vilket som helst om man lägger dit widgets… Haha, sen eller.. 😉

Kommentera

