Tillbaka till verkligheten

Standard

Idag var det kursstart, mest information och sådär. Jag kom en halvtimme för sent p.g.a. tunnelbaneproblem. Men men, annars var det bra. 🙂 Mycket att läsa och göra den här terminen, har fyra korta delkurser, så det blir intensivt. Men va fan, man har klarat sig hitills.. 🙂 Min målsättning i höst är att läsa det man ska när man ska det ska så jag inte hamnar efter, gör allt i sista minuten och blir stressad och får ångest över det. Vill försöka vara helt ledig och slappna av på helgerna, i den utsträckning det går, så jag får vila upp mig lite… 🙂 Ja, vi får se hur det blir, man kan alltid försöka, göra sitt bästa.

Kram på’re!

4 responses »

Kommentera

