Genvägar till Ling-Lings gillande

Standard

Det finns två saker, har jag märkt, som gör att jag gillar en person lite mer. Det gäller både om jag redan gillar personen – då värms mitt hjärta upp lite mer för den- och om jag inte gillar den så mycket – då får den några pluspoäng i alla fall. Ett: När nån är snäll mot djur eller barn, då har den åtminstone lite hjärta, något positivt i sig. Två: Om nån delar min politiska ställning, då har man i alla fall vettiga åsikter. Som idag när jag läste det här inlägget av Anna/”Pyttis”. Jag följer hennes blogg och gillar henne, men varje gång hon skriver nåt sånt här så gillar jag henne lite mer. 🙂 Det är ju precis såhär man tycker, så man vill säga det.. 🙂

Kommentera

