Höstshopping

Standard

Om hösten ska vara som idag så är det rätt ok ändå.. Mild temperatur, sol och blå himmel, löven börjar bli gula. Det är ju fortfarande ljust väldigt länge också.. Man får passa på och njuta av det man kan.. 😉 Idag blev det lite shopping i Skärholmens centrum. Provade massor av kläder på H&M, men det var inte mycket jag föll för.. Det var fel material, passade dåligt, stickigt o.s.v. Men två koftor fick jag med mig hem i alla fall.

Den här är mer brungrå än vad den ser ut. Mullvadsfärgad tror jag det kallas.

Köpte även servetter på lagerhouse. Tyckte de här var snygga. 🙂 De förra tog slut när katterna välte ner servetthållaren i sin vattenskål.. 😉

På plats.

Det var allt för idag! Kram på’re! 🙂

20 responses »

  1. ja lite jobbigt är det. Jo det finns det, men jag vet inte vad hon skulle kunna göra, men jag får se. Får väl ta ett snack med studievägledaren annars. Kanske skiter i det och läser in matte b på komvux senare eller något.
    Surt med Ig bara. Inte alls likt mig.
    Jodå jag kan prata med min kille om allt så det kommer jag göra 🙂
    Tack för att du bryr dig!

    • 🙂
      Ja visst var den? Trodde det var samma först men det var olika pris. Idag blev det en till kofta och lite fler kläder.. 🙂 Ska fota och lägga upp när jag bestämt mig om jag ska behålla allt… 😉

  2. Fina koftor! Kul att du shoppar i skhlm, själv bor jag ett stenkast därifrån i bredäng 🙂

    sv; jag har slutat förvånas över vad amerikaner kan hitta på haha 😀
    ha en bra dag! kram!

Kommentera

