VFU igen :)

Standard

Idag var för första dagen på en veckas VFU. Min handledare jobbar nu med ettorna, de som gick i förskoleklass (sexårs) förra läsåret. Träffade dem en del då men var inte säker på att de skulle komma ihåg mig. Men det gjorde de verkligen! 🙂 Fick en massa kramar och frågor om vart jag hade varit, hur länge jag skulle vara där nu, varför jag inte kan vara hos dem jämt… 😉 De kom till och med ihåg en massa saker jag sagt och som vi gjort, vissa saker som jag knappt mindes.. Så nåt avtryck har man gjort i alla fall. 🙂 Det var en jättekul och bra första dag men nu är jag helt slut i huvudet, det är en helt annan ljudnivå på fritids än man är van vid…

Kram på’re!

2 responses »

Kommentera

