Dagens klädsel och shopping

Standard

Två ”klädslar” från veckan:

Ny t-shirt och en hederlig gammal mysig kofta. 🙂

Ny topp och ny kofta.. Blev helt kär i den söta kaninen… 🙂 Förnuftet sa ”är du sex år eller?” men hjärtat sa ”ge mig!” 😉

Den här är det enda jag har kvar att visa från den senaste shoppingrundan, allt annat har jag visat i ”dagens klädslar”. Verkar som om jag bara har nya kläder på mig nu, men å andra sidan vill man ju använda det man köpt.. Får se när den här åker på. 🙂

3 responses »

  1. Man måste få vara 6 år ibland! =) Jag blev t.ex. skitlycklig och barnslig häromdagen när jag fick en etikettskrivare på jobbet… Hihi! Jag älskade att sätta etiketter på allt när jag var liten… =S

  2. Pingback: Kanin! « En Ling-Ling värld

Kommentera

