Utmaning! :)

Standard

Har blivit ”bloggutmanad” av Sussi.. Man ska berätta 7 saker om sig själv och sen skicka vidare till sju andra personer.

1. Jag är en historienörd, särskilt intresserad av 1800-talet och engelsk medeltid, speciellt ätten Tudor.

2. Jag älskar arkitektur sen kursen i konstvetenskap, gillar särskilt kyrkor i gotisk stil. Min älskling är dock Hagia Sofia.

3. Jag gillar att läsa kontaktannonser i underhållningssyfte. De i lokaltidningen är bäst, de är konstigast..

4. Gillar även att läsa alla sorters sex-, relations- eller problemspalter i tidningar och på internet.

5. Jag funderar ibland på allvar att färga håret mörkblått.

6. Jag hatar att stå i köer.

7. Jag kan inte öppna påsar (typ godispåsar etc.) som de ska öppnas, river oftast upp ett hål i mitten.

Det här var kul ju! 🙂

Jag utmanar Isabelle, Martin H, Bitterfittan, Leo, Sara, Jeanette och Adriana.

4 responses »

  1. Tycker oftast att utmaningar är jobbigt men det här var ju kul! Jag funderade länge på hur jag skulle kunna avslöja lite så där lagom men inte för mycket… =)

Kommentera

