Veckan och helgen

Standard

Idag skulle jag ha tatuerat mig, men fick skjuta upp det då jag fått en muskelinfektion i ryggen. 😦 Hade så ont i början av veckan att jag inte kunde tänka, vaknade jättetidigt på mornarna och kunde inte somna om på grund av smärtan, visste inte vart jag skulle ta vägen. I onsdags gick jag dock till vårdcentralen och fick medicin så nu känns det mycket bättre. 🙂 Men jag har varit jäkligt trött, på grund av den störda sömnen och så, därför lite dåligt bloggande (skyller på det iallafall..) 😉 Nu är det helg iallafall och den kommer innehålla en kompis födelsedagsmiddag på restaurang och en bak- och speldag hos en klasskompis bland annat. Låter bra va? 🙂

Kram på’re!

14 responses »

  1. men tänk på lyxfällan. där är de vuxna som måste ha. de är ytan som är viktigt. de materiella. och barn och ungdomar som ser detta, de måste tro att allt går att lösa. de går att få vara en del. eller?

Kommentera

