Hej hej igen!

Standard

I helgen var vi i Eskilstuna, länge sen. Jag och min syster träffade vår faster som vi inte sett på jääääättelänge. Det var väldigt trevligt och roligt, alltid tyckt mycket om henne och det känns kul att ha återupptagit kontakten. 🙂 På kvällen var jag och Martin med Jesper, Jocke och Rickard, det gamla gänget återförenat (också länge sen.) Vi käkade pizza, spelade wii, snackade skit, drog låga skämt och skrattade en massa. Allt var precis som förr, precis som det ska vara… 😉 Så kul och härligt. (Nu låter det som om jag inte gillar förändringar alls men visst är det skönt med vänner som man kan träffa väldigt sällan men där man faller in i det gamla och det är som om ingenting förändrats när man väl ses?) Lite farsdagsfirande hann vi med också på söndagen innan det var dags att vända hemåt. En mycket lyckad helg måste jag säga. 🙂

Har tyvärr inga bilder på allt detta, hade kameran i en väska hos Martins föräldrar hela tiden. Hade inte spelat nån roll om jag tagit med mig den därifrån heller, då jag hade glömt batteriet i laddaren hemma (!) 😉

Nu är jag ute på praktik igen och det går bra och är kul. Är väldigt populär ska jag säga. Vill man ha en massa uppmärksamhet så ska man inte ställa upp i nån dokusåpa eller Idol, det räcker med att jobba / praktisera på ett fritids. Du slipper visa brösten eller att Laila Bagge klagar på din röst (barnen kommer tycka att du sjunger fantastiskt, plus att du är värsta konstnären om du kan rita en häst.) 😉 Dagens karriärtips från Ling-Ling, bjuder på det.

Kram på’re!

2 responses »

Kommentera

