Ch ch ch changes!*

Standard

Hej hej, ligger efter med bloggningen.. 😉 Men tänkte iallafall visa vad jag har gjort i helgen. I fredags blev det klippning och toning av håret och igår blev det äntligen en till tatuering! 🙂

Lugg igen, yeah, me like! 🙂

Svullen och så nu, blir bättre sen…

Äntligen har jag min tornseglare bakom örat… På sommaren finns det väldigt många av dem i området där jag bor och när de kommer vet man att sommaren är på väg… För mig är de en symbol för det här området så vart jag än går eller flyttar kommer jag att ha alltid ha en bit av det med mig… Orten for life! 😉

Jag är supernöjd med allting! 🙂 Tur va? (Särskilt med tanke på tatueringen…) 😉

* Changes – David Bowie.

 

8 responses »

  1. ja jag menar det! varför skaffa barn när man är så liten när man inte ens kan ta hand om sig själv!? och vad är det för föräldrar som tillåter det, gud!

Kommentera

