Hmmm..tänkte inte på det…

Standard

Saker jag inte visste / inte tänkte på när jag valde att tatuera mig bakom örat:

Att jag skulle vara tvungen att tvätta håret varje dag under läktiden (aaah, mitt hår kommer bli jätteargt…)

Att jag skulle vara tvungen att ha håret uppsatt varje dag under läktiden (kul att ha ny frilla då…)

Att jag bara skulle kunna sova på ena sidan. (Älskar att vända mig och byta sida i sängen, men nu gör det för ont att ligga åt vänster…)

Att det skulle bli problematiskt att använda mössa, måste tvätta tatueringen efteråt om jag gör det (valde verkligen rätt årstid…)

Men men, det är värt det, det är saker man får stå ut med om man vill ha en fin och välmående tatuering sen! 🙂 Men jag måste säga att ‘eftervården’ fan är jobbigare än smärtan när man gör tatueringen…

One response »

Kommentera

