Nyår

Standard

Ni kanske vill veta vad jag gjorde på nyår? Klart ni vill, men jag har hållt lite på det för att retas lite mer er eftersom jag är så busig… Eller nåt. (Och med ni och er menar jag de 10 som läser bloggen varav hälften är folk jag känner och som troligen redan vet…) 😉 Jaja, vi åt iallafall nyårsmiddag på Beirut Seller, en libanesisk restaurang i Eskilstuna, med Tomas, Sussi, Malin och Fredrik. Mycket gott och trevligt. 🙂

Väntandes på käket…

Efter det åkte vi till Fredriks föräldrars hus där vi åt efterätt, släppte upp ljusballonger och skålade in det nya året. Riktigt mysigt, fint och kul nyår. 🙂

Fredrik och Sussi tänder en ljusballong.

Sussi släpper upp en ballong.

Och den flyger iväg!

Martin förbereder champagnen.

Ser ni den lilla orangea pricken ungefär i mitten? Det är en ljusballong! 🙂 Det var fler än vi som släppte upp såna (kul!) så jag kan inte vara helt säker på att den var vår… 😉

Om ni vill se fler bilder (och det vill man ju) kan ni besöka Sussis blogg. 🙂

Puss och kram, syns på stan!

3 responses »

  1. Pingback: Min nyårsafton « Grabbarna & Jag

Kommentera

