Sista dagen (för ledigheten och för pepparkakshuset…)

Standard

Idag är min sista lediga dag innan skolan börjar igen. Men det känns okej, har varit ledig länge och känner att jag vilat upp mig ordentligt. Det här behövde jag. 🙂 Nu kan jag komma tillbaka med nya starka tag. Är lite orolig dock, möjligen ska klassen splittras för att gå halva terminen i andra grupper redan nu eller så ska vi göra det i mars. Har väldigt svårt för förändringar jag inte själv bestämt och som ändrar något som är bra och jag gillar min klass. 😦 Men men, det är bara att köra och ta sig igenom, inget att göra något åt…

Ikväll kommer Carro, Leo och Minus, a.k.a. ”pepparkakhusbyggarna” hit för att vara med och krascha och äta upp pepparkakshuset. Lite julgransplundring typ… 😉 Det ska bli kul, var ett tag sen man såg dem nu.

Kram på’re!

2 responses »

  1. Tråkigt när de ska splittra en klass som funkar… =( Men det kanske bildas en ännu bättre klass – vem vet? =D
    Lycka till på skolstarten nu!

    Jag har också julplundrat här hemma idag…men det innebar bara att plocka ner alla julsaker….

    • Ja det är så det funkar… Men vi ska ju gå andra saker tillsammans sen. Det som blir nu blir inte som en klass utan en grupp som ska läsa en halv termin tillsammans bara. Kan knappast bli bättre än nu, vi har ju gjort saker som jobbat ihop gruppen dessutom har jag aldrig varit i en bättre grupp än denna… Men som sagt, bara att bita ihop.

Kommentera

