Extra ledigt! :)

Standard

Det visade sig idag på kursavslutningen att nästa termin inte börjar förrän på måndag, så vi har alltså ledigt en vecka till! 🙂 Ganska så nice… 🙂 Dock vet jag inte vad jag ska plugga eller var jag ska vara och när på måndag då de inte skickat någon info än (läraren vi mötte idag jobbar på en annan institution så hon visste inte). Så man får se helt enkelt… Hoppas få nån från klassen med mig i den grupp jag hamnar i åtminstone, så man inte är helt själv…

Puss och kram, syns på stan!

6 responses »

    • Ja det är det.. 🙂 Men du kommer inte vara avis från och med nästa vecka och ung. en månad framåt… Jobbig kurs med skitmycket litteratur! Då skulle man vilja ha ett jobb istället, där man har begränsad arbetstid…

Kommentera

