Bläääää (och lite braaaa)

Standard

Just nu är det bara strul med skolan, kurslitteratur o.s.v. och inga svar får man… Har ingen större lust att blogga, bara en massa ångest och stress över den här skiten. Hoppas det ordnar upp sig. Just nu ska jag försöka släppa det, för jag kan inte göra nåt åt nånting idag eller i helgen. Imorgon ska vi till Eskilstuna och fira Martins pappas födelsedag och kanske träffa några kompisar, så det blir ju kul i alla fall. 🙂

Igår anmälde jag mig förresten till Afrikansk dans hos Korpen. Så nu blir det dans på tisdagar, basket på söndagar och gitarr på torsdagar. Ja det kanske jag inte har sagt, ska gå en kvällskurs i gitarr på universitet, tror det blir askul! 🙂 Ska klämma in lite styrketräning och kanske några andra pass också. Så jag kommer ha ett mycket upptaget och aktivt liv… 😉 Det låter väl bra? 🙂

Puss och kram, syns på stan!

Kommentera

