Bättre

Standard

Har börjat kursen nu och det börjar ordna upp sig… Har fått tag på böcker till slut, läraren verkar sjysst och jag har två roliga klasskompisar med mig. 🙂 Det lär dock bli rätt jobbigt med mycket att läsa och göra… Men men, inget att göra något åt, bara att kämpa på. Nu känns det liiite bättre iallafall. Men jag lovar inte att jag inte kommer klaga mer sen… 😉 Skämt åsido så är jag väldigt lyckligt lottad om detta är mitt största problem. Och borde vara (och är!) tacksam för att bo i ett land där universitetsutbildning är gratis och därmed (ekonomiskt) tillgänglig och möjlig för de flesta.

3 responses »

  1. Sverige är ett fantastiskt land på många sätt…än så länge…tyvärr så rustas allting som gör Sverige så speciellt och fantastiskt ner hela tiden… usch!

    • Ja vi är främst på en del grejer… Ja verkligen! Man får passa på medan tid är… Och sen spara en jävla massa pengar ifall man skulle bli sjuk eller ungarna vill plugga… Typ så.

Kommentera

