Bu och bä

Standard

Jag är (och har) verkligen skittråkig(t) just nu… Skriver på en uppsats som suger musten ur mig, väldigt komplicerad och jag vet inte ens om jag kommer hinna klart… 😦

Veckan har trots allt bjudit på en del roligheter. I måndags var vi ett gäng från vår gamla klass (fritidspedagogerna) på cybertown. Där springer man runt i mörkret och skjuter varandra med laserpistoler, ungefär som paintball fast utan färg och smärta.. 😉 Det var jättekul! Efter det käkade vi på restaurang och snackade en massa skit. 😉 Det är verkligen härliga människor i den klassen, kul att ha så roliga klasskompisar och kul att umgås så på fritiden 🙂 Och i fredags var jag och Martin Dramaten och såg Stormen. Den var väldigt bra, rolig vacker och intressant med spännande scenlösningar. 🙂 Så det är inte bara pest och pina i mitt liv.. Men ändå ganska jobbigt just nu.

2 responses »

Kommentera

