Myskläderna från helvetet

Standard

Alltså, en sak kan jag inte fatta… Hur man kan vilja ha på sig en sparkdräkt för vuxna? Har sett flera kända och halvkända bloggare posera i såna här så kallade ”onepieces”och skriva att de är” sååå sköna!” Men det finns väl för fanken en gräns även för myskläder? (I det här fallet skulle jag säga att gränsen har passerats. Med längder.) Jag har skrattat åt det här sen jag såg det och tänkt ”vem kommer nånsin köpa en sån”? Tja, en hel del tydligen, där fick jag… Idag såg jag till och med en tjej som hade på sig en sån ute på stan..??? Ok, jag är inte modepolisen och alla får väl ha på sig vad de vill, men det är fan lite skumt… Inget ont till er som läser detta om ni skulle råka ha en sån här hemma, ni gör som ni vill. Men erkänn att det är en sparkdräkt för vuxna ni har på er… Erkänn! 😉

What’s up med hajen i bakgrunden? Skulle det göra det coolt eller?

Kom ihåg att ”det är skönt” inte är en ursäkt för att ha på sig vad fan som helst! Det här är fan värre än foppatofflor

7 responses »

Kommentera

