Shopping! :)

Standard

Hej! Jag ljög lite igår… Jag åkte inte alls till Liljeholmen utan till Skärholmens centrum. Hittade inga jeans heller (eller jo, det fanns ju massor, men inga jag ville ha). Ska göra ett nytt försök i morgon. Däremot så köpte jag en tröja på H&M. Tyckte den var jättefin och blev genast lite ”kär” i den. Oväntat med tanke på färgen. Men ibland ska man chocka sig själv (och andra). 😉

Den rosa färgen är lite ljusare och ”livligare” i verkligheten…

Glad och vårig! 🙂

Här är två andra plagg jag nyss införskaffat (märks det att jag tänker vår och sommar nu?) 🙂

Skjortan är mörkblårandig.

Blir fin öppen eller över linnen och till shorts i sommar eller knäppt för sig själv till jeans t.ex.

Den här bilden har jag ingen förtydligande förklaring till… 😉

Tycker dock den här klänningen är helt fantastisk! 🙂 Tänker midsommar och ljusa nordiska nätter.. 😉 Hahaha *poetisk*

Alla tre plaggen är faktiskt presenter från Martins familj då jag bland annat fick ett ett presentkort på H&M från dem i present. Så tack så mycket! 🙂

2 responses »

Kommentera

