Full rulle

Standard

Idag har jag haft VFU, ska dit imorgon också. Väldigt kort tid och jag ska mest göra observationer, men det är kul att träffa barnen lite i alla fall. 🙂 Annars känns det som det är fullt ös som vanligt…  I morgon är det gitarr på kvällen och på fredag är det seminarium. Måste verkligen komma igång ordentligt med den här kursens examinationsskrift snart så det blir väl plugg i helgen, kul.. En sak som är kul med gitarren dock är att det verkligen går framåt. 🙂 Lär mig mer och mer utantill och kunde här om dan höra när jag spelade fel ton och vilken jag skulle ta istället (har svårt för det, har inte så bra gehör…). Tänk, för några månader sen hade jag inte trott att jag nånsin skulle kunna spela någon gitarr alls, det är fantastiskt vad man kan lära sig om man vill och övar! 🙂

2 responses »

Kommentera

