Helgen

Standard

Hej hej, hur är läget? Här är det bra, har haft en trevlig helg. 🙂 I fredags var jag och Martin på Bob Hundkonsert på Münhenbryggeriet, de var bra som vanligt. 🙂 Igår var jag en sväng till Skärholmens centrum och fyndade en klänning på Myrorna (visar senare.) Annars har vi mest slappat, kollat på film, spelat lite spel och så har jag gjort müsli. 🙂

Imorgon blir det praktik igen, tre veckor den här gången med avbrott för en veckas påsklov. 🙂 Ska bli kul!

Puss och kram, ses på stan!

One response »

  1. Vad bra du passar i lugg!

    Sv: Tack så mycket 🙂 Jag ska våga på en annan kurs när plånboken tillåter det. Jag tror bara att jag hade otur med läraren.

Kommentera

