Hej svejs

Standard

Nu funkar min mobil igen, yay! 🙂 Det blev dock en ganska saftig summa jag fick punga ut med. Dock inte lika saftig som om jag skulle köpt en ny telefon, så det var ju värt det. Får se det som läropengar…

I övrigt så hade jag en väldigt trevlig helg. I lördags var jag och Martin på en klasskompis födelsedagsfest, vi käkade hemmagjord pizza och spelade en massa roliga spel, superkul och trevligt! 🙂 Igår var det basket och besök av en kompis och hans flickvän, det spelades mariocart med två andra kompisar i Eskilstuna samtidigt som vi hade kontakt med dem via skype. 🙂

Den här veckan har jag påsklov och har tänkt att få en massa plugg gjort… Det är så fint väder så jag vill helst vara ute eller sitta på balkongen men jag ska skriva på datorn så då funkar det ju inte så bra… Får väl ta några pauser och njuta lite av solen och värmen. 🙂

Puss och kram!

2 responses »

Kommentera

