God afton!

Standard

Jag har faktiskt bestämt mig för att sluta kommentera eller ”ursäkta” att jag inte skrivit något på ett tag (det här blir sista gången då). Jag bloggar då och då när jag hinner och känner för det. Jag har faktiskt ett liv (som det är tänkt att jag ska skriva om här i och för sig, haha). 😉

Ikväll (och några kvällar till) är jag ensam hemma, Martin är på konferens på Mallorca med jobbet. Jaja, vissa har det bra.. 😉 Undra hur många utlandsresor jag kommer göra med mitt jobb sen när jag är fritidspedagog? ”Ja ä inte bitter”… 😉

Har några roliga grejer jag vill dela med mig av, men jag vill ha dem i separata inlägg så hejdå! 🙂

2 responses »

Kommentera

