Höstshopping

Standard

Förra veckan blev det lite skoshopping då mina förra vår/höstskor fick kastas i våras efter lång och trogen tjänst… Det här blev resultatet:

Boots / kängor från Skopunkten. Hade lite taskigt med pengar så jag köpte bara en av varje.

Det blev även en härligt grön tröja från H&M.

Seriöst, det här kan vara den skönaste tröja jag nånsin provat, så mjuk och len. 🙂 Den får mig också att känna mig lite som en skogsmulletyp och kanske lite lite ”grungig”. Värsta analysen, haha…

One response »

Kommentera

