Din mamma

Standard

aftonbladet.se

Hmm… Det är väl inte säkert att man ser det som en ”risk”? Jag skulle inte ha något emot att se ut som min mamma när jag är i hennes ålder. Hon har fått fyra barn men är väldigt ”välbehållen” och ser yngre ut än hon är. ( Och ja mamma, om du läser det här, jag behöver låna pengar.. Hahaha skämta bara..) 😉

(Det här är ett tidsinställt inlägg, jag är egentligen på min VFU nu. Fy fan vad cool och modern jag är. Vet ju att jag måste göra såhär så ni inte går under av längtan efter inlägg när jag är borta…)

2 responses »

Kommentera

