”Årskrönika”

Standard

Tänkte göra en liten årsresumé som verkar vara så populärt idag.. 😉 2011 har varit ett ganska vanligt men ganska bra år måste jag säga. Sommaren var mysig med några trevliga utflykter, sköna dagar på balkongen och en rätt rolig och intressant sommarkurs. Vi skaffade även Ella (ett stort plus). 🙂 Skolan var sådär, lite halvtråkiga kurser och jag har fortfarande en tenta kvar från när jag var sjuk, men fick bra och helt ok betyg på resten. Hade mycket kul med klasskompisar och vår lilla grupp som jobbar bra och har kul tillsammans svetsades samman. Särskilt en klasskompis har också gått från att vara bara det till en riktig vän. Det här var också året då jag lärde mig spela gitarr (iallafall lite, en början), nåt jag aldrig trott. En tråkig sak var att en fin vän flyttade från Stockholm vilket innebar att vi inte kan ses så ofta (men jag hoppas se henne snart igen)… Ja, det var väl typ det… 2012 kommer innefatta en kortare resa till en europeisk storstad (kanske Rom) och så kommer jag gå klart merparten av min utbildning! Och förhoppningsvis händer en massa andra positiva saker också och inga katastrofer. 🙂

Puss och kram och gott nytt år!

One response »

Kommentera

