Hur göra?

Standard

Ja, nej här var det inte mycket aktivitet. Och jag har ju sagt att jag inte ska ursäkta mig när jag inte skrivit på ett tag, men hela sommaren har ju nästan gått så jag förstår om ni undrat om jag har dött… Men det har jag alltså inte, jag har däremot läst en sommarkurs och gjort en massa roliga saker, några småresor inom landet med mera. Och det kanske är positivt och sunt att jag levt mitt liv istället för att skriva om det… 😉 Allvarligt talat vet jag inte hur ska göra med bloggen, kanske kommer den ändra form lite och ha kortare inlägg med foton från instagram bara eller liknande. Känner mest press om att skriva om saker i efterhand, det tar lång tid att lägga upp bilder med mera. Skittöntigt, jag vet, har ju knappt ens några läsare… Men så är det. Har till exempel inte skrivit om Rom än (och kommer kanske inte göra det heller) för att det mest känns som en börda. Kommer heller inte ha så mycket tid över i höst när jag börjar sista terminen på utbildningen. Men samtidigt gillar jag att skriva, vänner i andra städer kan se vad man håller på med och det är kul att se tillbaka och komma ihåg vad som hände när. Så ja, vi får väl se hur det blir helt enkelt…

Kommentera

