Mina fina älsklingar

Standard

3 responses »

  1. Hej!
    Jag är en kreativ Göteborgstjej som driver ett eget företag som heter Lowin’ Productions där jag designar illustrationer.
    Jag har precis skrivit på ett avtal med Gallerix vilket betyder att både vykort & planscher kommer att säljas i deras åttio butiker i Sverige med start från och med i januari.
    Säljer även tygpåsar, i alla tre Tjallamalla-butiker i Sverige, med mina illustrationer tryckta på och utöver detta så jobbar jag heltid i en secondhandbutik. Tänkte kolla med dig om du kunde hjälpa mig med lite reklam på din blogg?

    MVH // Louise ”Lowin” Henning

Kommentera

