Blä

Standard

Måndag… Jag är fortfarande sjukt trött, kan knappt komma upp på morgnarna. Vet inte om det är rester av förkylningen som hänger kvar, fast jag känner mig frisk, eller om det är hösten och vädret. Känner mig väldigt omotiverad till plugg och allt, till och med vad jag ska ha på mig. Vill helst vara hemma och sova, klappa katter och slappa… Hoppas det går över snart, så här kan vi inte ha det!

Det är verkligen november nu. Vinden viner och när jag tittade ut genom köksfönstret såg jag att träden utanför hade tappat nästan alla löv. Över en natt. Nu kan man se husen och vattentornet längre bort, klart vintertecken.. 😦

Nej, nu ska jag försöka skriva en text till skolan, senare ska jag på seminarium. Orkar egentligen inte bry mig, men måste… Blä.

Kram på’re.

Ett svar »

Lämna en kommentar